Sunday, October 11

2009 Gathering

juz cum back frm Bkt OUG Town house, having the 6A aka year 2004 gathering... about 31 of us attend to the gathering, others 20 people more y didnt cum?!
+
having party at the pool side, food supplied was pizza n KFC..
meet many of them which realy "long time no see"!
after 5 years, many remains unchange,
some thin jor,
some tall jor,
some leng zai jor,
many leng lui jor,
some of them change alotz!
+
which make us>>>
kip on guessing WHO IS TIS?
once been told tat tis is XXX
everyone juz like: "huhh?? he is XXX?"
change so much?
+
teacher say i thin jor pretty jor wor?
mana ada zek?
u noe how she shout?
.
陈美梨:黄静仪,你减肥成功了啊?(全部望来我的方向。。。)
:har? 没有啦!hehe.. =.="
陈美梨:我不信,你站起来给我看下!
.
walao~~ tat time realy fish ahh!! u noe how loud she shout? all look at me n make me so paiseh~~ ofcoz i didnt stand up tat time, so fishh!!
不过给他那么一赞,整个人轻飘飘的~ haha~~
+
这次的聚会真的蛮开心的,我以前怎么没发觉原来他们是这么好玩的呢?可能总是把自己和别人用一层膜隔着吧!随着时间的流逝,隔膜也渐渐消失了!放开怀抱去enjoy吧!!^^
我已经投降了,自愿跳下水,可还是逃不了他们的毒手,被推进泳池了~~ 喝了几口水,好难过哦!!到现在头还有点痛!
还有在泳池里玩ice n water?! 摆明是欺负不会游泳的人,我!多恨自己不会游泳~~
+
最后来个交换礼物,这根本是爆料大会!陈年往事谁喜欢谁全都爆出来了!我?还好以前没有绯闻!hehehe... safe~
最后要跟RYAN说声不好意思捏~ 临时临急买了个“happy birthday” 的杯子,送了给他~~ 可能不是你的生日,感觉有点怪,就当belated生日礼物吧!hehe..
.
.
.
once yoke nam 6A, 4eva yoke nam 6A!!!
but make sure SPM wont get only 6A! XD
SPM coming soon~~ eww...

No comments: